tiistai 15. tammikuuta 2013

Anna mun mennä mä paikkani tiedän, se ei ole täällä mä löydän sen vielä. Ei enää tätä enempää, viimeinen katseesi läpi minn kulki, se liikaa tuntui, sinustako luopuisin mä näin..?

Moromoro!
Keski-ikää pahempi kriisi iskee taas päälle, nimittäin tukkavärikriisi!! Selvää nyt on ainoastaan se, että huonot latvat lähtee pois, eli tulee suhteelisen lyhyt tukka iiiks.. ja toukokuussa näillä näkymin ottaisin sitte pidennykset, jos en sitte rakastu siihen "polkkatukkaan". Miun hiusten väri on ollu tunnetusti miulle aina se ongelma alue, niinkun on tälläkin hetkellä.. Enkä tule varmaan ikinä päättämään, kumpi on parempi!
Kerkesin jo kerran päättää, että nyt pysyn vaaleessa..Mutta sitten toissa päivänä päätin, että värjään takaisin ruskeeseen. Sitte katsoin peiliin, ja ei tää vaaleekaan nyt oo niin paha(ja tää korostaa silmiä). Mutta faktahan on se, että näitä latvoja ei voi enää vaaleentaa, koska ne ei kestä sitä! Ja jos päädyyn vaaleeseen, ni haluun näistä vielä vaaleemmat mitä nää nyt on.

Noh jospa mie sitte vaan käyn leikkuuttaa nuo huonot latvat pois, ja en tee tälle tukalle mittään ennenkun tulee toukokuu? Ei ois varmaan ikinä pitäny kokeilla sitä ruskeeta, ni oisin vieläkin blondi ja olisin ilman kriisiä!! No ehkä annan vaan nyt olla..

Ps. Oon tunnetusti vaan malttamaton ihminen, joten veikkaan kovasti, että tälle tukalle tapahtuu tässä kuukauden sisällä jo jotain.. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Meen näkemään painajaisia hiuksista!:D

-V

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti