perjantai 31. toukokuuta 2013

Houhou summer is here!

It's time to come back! 
Jooopa, nyt on tosiaan ollut tässä vähän pitempi postaustauko, mutta nyt oon takasi kehässä!:p
Vapun jälkeen miusta ei oo tainnut kuulua, monesti oon istunu konneen ääreen ja aloittanu kirjoittamaan, mutta en tosiaan ikinä päässy "moro" sanaa pidemmälle. Jospa tää nyt lähtis tästä taas rullaa:)
Ja kyllä kamera on löydetty taas vaatakomeron perukoilta, ja nyt se on ollu ihan hyvin mukana enää vaan pitää ottaa se esille sieltä laukusta vähän useammin!:) Arvatkaa, oon ruvennu käyttämään keskijakausta nykyään aika paljon. ja ennen en voinu sietää sitä itselläni?! Mitä on tapahtunu? 
Parit asut parilta vikalta viikolta, tuoho H&M hameeseen oon ihan rakastunu, tullee olemaan kesän käytetyin vaate ehottomasti! Ja samoin tuo vihree toppi(mikä löytyy miulta myös mustana) aivan mielettömän ihania nekin päällä, BikBokista. 

 Mitäs muuta oon tehny tässä kuukauden aikana? No oon yrittäny ottaa aurinkoo, noo eihä se nyt mihinkään tartu(ja miehä käytin tuota oilia vaan, muut oli tytöille)! Kävin uimassa, haloo kävin uimassa toukokuussa! Ei luoja vesi oli kylmää, 15 astetta pakkasen puolella aivan varmasti! :D No tulipan käytyy! Söin ekat mansikat, itseasiassa tänään. Olivat kyllä aika mauttomia..
 Ja olen käynnyt aika ahkerasti salilla, body pumpissa ja lenkillä! Ja sen kunniaksi ostin pari uutta urheiluvaatekappaletta. Henkkamaukan paketti saapui vihdoin ja viimein, ja siellä oli tosiaan nuo kuvassa olevat vaatteet, paitsi NIKEn hupparin ostin pari viikkoa sitten sokokselta, ku oli -15% päivät:) 
Sitten oon käynny töissä, ja nähny frendejä, käynny terassilla kerran jos toisenki kerran..
Ja sitä rataa, mutta jospa tää nyt riittäis tää höpöttely ja palailaan, sunnuntaina sitten lauantain kuvien kera!
Huomenna on tosiaan parit ylppärijuhlat könyttävänä, ku ihanat murut on saanu ihanan lakkimme!<3
Nyt taidan yrittää nukkuu, ja huomenna vedetään virkeästi aamuvuoro ja sitten kohti juna-asemaa! :p
Öitä muruset!
-V


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti